View Single Post
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Det er ikke det at vi ikke tror det er mulig, men det er alderen vi setter spørsmålstegn ved. Jeg blir 19 i mars og vet hvordan det var å være 15 åring. Når du er 15 er du ekstremt umoden og ikke klar for hva verden slenger i ansiktet ditt. Om du er smart så sparer du de 15k dine og begynn og spar til ting som bil eller mopen for det er noe som kommer til å bli langt mer interessant om en treårs tid. Det er greit å ha lyst til å gjøre noe, men ikke kom å spør om hjelp om du ikke tåler kritikk. Du er i stadiet hvor du tror du er voksen og kan klare å ta vare på deg selv, men å starte en nettbutikk er veldig dumt i din alder. Og om det er en hobby så er 15 veldig kjipt å tape på det. I værste tilfelle sitter du med mange esker med tusener verdt av kinaplastikk og et ubrukt domene.

Du må innse at menge her på forumet er mye eldre enn deg og har lengre livserfaring. Og alle de har vært ogjennom perioden du går igjennom nå. jeg er bare 18 selv og jeg har lappen, men ikke faen om jeg kunne vert klar til å potensielt kaste bort 15k. Spar pengene og skaff deg heller en jobb på siden.
Vis hele sitatet...
Forstår jeg forstår! Men derfor jeg skal ha dropshipping.. Går det til hel*ette så sitter jeg jo ikke igjen med masse esker og crap Kun et domene men det gjør ingen ting