View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du utdype hvorfor det er best med litt for mye enn litt for lite til en førstegangsbruker?
Vis hele sitatet...
Ja det kan jeg. Med lsd så vil en litt høyere dosering ikke øke sjansene nevneverdig for en badtrip(som jeg forøvrig ikke forstår hvorfor folk frykter i så stor grad) Ved en liten dose, stresser man bare kropp og sinn, konstriksjon muskelproblemer og uro er noe jeg har sett prege personer som absolutt skal dele lapper eller ta en halv sukkerbit osv så mange ganger. Det gjelder å komme seg over denne terskelen, da fokuserer man mer på selve trippen, og mindre på de fysiske følgene lsd kan ha.

Har hatt flere venner/bekjente som har tatt en lav dose lsd, og trodd de har opplevd lsd. Heldigvis fikk jeg dem med på en kraftigere trip, og alle, hver eneste en har sagt de fikk et helt annet syn på lsd, da de ble så skuffet første gang. Så hva vil man med en trip egentlig? Holde seg på 100mcg, le en stund og se noen mønstre? Eller faktisk dykke til et mye dypere plan hos seg selv, oppleve noe man ikke kunne tro eksisterte?