View Single Post
Sitat av merk Vis innlegg



De kan få den fineste øyen i verden å beste helsevesenet har å tilby de kan få den beste maten, hvilket jobber de vil ha, sitt eget samfunn få alle ting de vil ha. De kan få allt det man trenger for å ha det fint. De kan fiske og jakte spille fotball.

Sålenge de blir holdt unna andre som prøver å leve et normalt liv og er som regel veldig snill mot andre.

Jeg har ikke lyst at folk som kun dreper for de har en trang til det skal leve i samfunnet. Jeg vil ikke at mennesker som har seksuell omgang med barn skal leve i samfunnet. Jeg vil ikke ha voldtektsmenn gående rundt i gatene. Jeg vil ikke ha folk som psykisk misshandler andre gående rundt i samfunnet.

Jeg ser heller ikke på det som en løsning å sperre folk inne i mange år får å slippe de ut igjen. Eller sperre de inne resten av livet. De kan få en siste sjangse på øyen og gjerne ha et eget rettsystem der.

Dette gjelder jo selfølgelig de som har gjort de værste forbrytelsene og som mangler grunnleggende menneskelige verdier og har ingen empati eller anger.
Vis hele sitatet...
Er du virkelig seriøs nå? En som har hatt seksuell omgang med barn eller utført "de verste av de verste" handlinger burde få den beste maten, det beste helsevesenet, det beste landskapet og få generelt det de vil. Så klart vil jo alle kriminelle bli på denne øya når de vet hvor fantastisk det er. Jo verre ugjerning du har utført, jo større belønning får du ved å reise til denne paradis-øya. Jammen er jeg glad det ikke er du som bestemmer over det norske rettsvesenet!