View Single Post
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Har alltid slitet med nervesmerter og gikk en lang tid på.oxynorm uten at det hjalp. .men så.fort jeg prøvde lyriva forsvant problemene ved første inntak. Håper det hjelper langvarig for oxy hjalp ingenting. Må.si lyrica er det beste jeg noen sine har prøvet mot nervesmerter.

Sitat av Alge Vis innlegg
Det er da for svarte ikke OT?? Har du akutte smerter så får du time asap, samme om den legen du står på venteliste hos har aldri så lang vente tid. Det virker som om du ikke har så lyst til å dra til legen av en eller annen grunn spør du meg, men samme for meg, ring hvilke som helst legekontor å gi utrykk for at du sliter noe sinnssykt med smerter så får du time, så vet du det ihvertfall.

Noe annet som er relevant er hva som faktisk plager deg, nervesmerter i ryggen kan være så mangt. Er det prolaps med isjiassmerter f.eks? En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor du spiser benzo for nervesmerter? benzo har da ikke smertestillende egenskaper meg bekjent ihvertfall, det eneste er at det er muskelavslappende som dog kan hjelpe litt, men kan aldri tenke meg at det hjelper så mye på smertene at det faktisk er verdt å putte på seg regelmessig. Anyways, da jeg hadde mine nervesmerter så var det kun lyrica/neurentin, paracett og opiater i kombinasjon som hjalp. Jeg kan også legge til at vist det er prolaps du sliter med så kan det være lurt å ikke bli liggende stille, men prøv så godt du kan å gå litt turer med sko med god demping i.
Vis hele sitatet...
Det er en prolaps i ryggen samt at jeg brakk flere skriver i ryggen da jeg var i en alvorlig trafikk ulykke når jeg var 18 nå er jeg 33. Da fikk jeg bare utskrever ozynorm og paralgin. Legen nevnte ikke lyrica engang det var noe jeg hørte om av en venn mange år senere.men nå har det ordnet seg med resept oss en ny lege som endelig hade åpen plass.
Sist endret av Tarm; 8. juli 2020 kl. 04:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.