View Single Post
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Det er da for svarte ikke OT?? Har du akutte smerter så får du time asap, samme om den legen du står på venteliste hos har aldri så lang vente tid. Det virker som om du ikke har så lyst til å dra til legen av en eller annen grunn spør du meg, men samme for meg, ring hvilke som helst legekontor å gi utrykk for at du sliter noe sinnssykt med smerter så får du time, så vet du det ihvertfall.

Noe annet som er relevant er hva som faktisk plager deg, nervesmerter i ryggen kan være så mangt. Er det prolaps med isjiassmerter f.eks? En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor du spiser benzo for nervesmerter? benzo har da ikke smertestillende egenskaper meg bekjent ihvertfall, det eneste er at det er muskelavslappende som dog kan hjelpe litt, men kan aldri tenke meg at det hjelper så mye på smertene at det faktisk er verdt å putte på seg regelmessig. Anyways, da jeg hadde mine nervesmerter så var det kun lyrica/neurentin, paracett og opiater i kombinasjon som hjalp. Jeg kan også legge til at vist det er prolaps du sliter med så kan det være lurt å ikke bli liggende stille, men prøv så godt du kan å gå litt turer med sko med god demping i.
Vis hele sitatet...
Jeg har hat nervesmerter i ryggen siden jeg var 18 da jeg var i en alvorlig trafikk ulykke med kraniebrudd og knekt rygg og er nå 34.så ikke kom her og si det er akkut når jeg har det sånn vær jævla dag..