View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ukraini Vis innlegg
Felles for Bibelen/Koranen/Tripikata/Bhagavadgita er at selv hvor usannsynlig, så er de fullstappet med livslærdom skrevet av forfattere for flere tusen år siden. Høyst interessant og viktig.
Vis hele sitatet...
Kor interessante dei er som livslærdom er nok diskutabelt. Det er skreve mange verk om samme tema, både før og etterpå. At dei er verdt å lese er eg forsåvidt heller ikkje spesielt ueinig i, på linje med at Edda og Gilgamesh er lesverdig nok.

Men det er uvesentleg for diskusjonen. Det er skilnad på å lese Harry Potter for underhaldningsverdien, og å lese Harry Potter og vente på ugler om opptak på Hogwarts.
Sitat av ukraini Vis innlegg
Occams barberhøvel er ikke en lov, men en tommelfinger-regel. Det er på ingen måte et argument mot religion.
Vis hele sitatet...
Jo, det er eit argument mot religion.

For ein aktiv gud er åpenbart veldig kompleks. Langt meir kompleks enn vi kan forestille oss. Occams Razor tilseier at den enklaste forklaringa, med færrast ukjente antakeleg er den riktige. Ei løysing der gud er med er uendeleg mykje meir kompleks enn ei løysing der gud ikkje er med.
Sitat av ukraini Vis innlegg
Folk får finne fred og glede på hvilken som helst måte. Hvorvidt de tror på Jesus eller en Indisk gud får være opp til hver enkelt - hva enn som gir og sprer fred og glede er jeg for. Synes det er trangsynt å legge fra seg religiøse bøker, "bare fordi Gud er ulogisk" -- Det er mulig å lese dem med argusøyne og samtidig unngå å være trangsynt.
Vis hele sitatet...
Trangsynt? Er ikkje det religiøse som avviser evolusjonsteori, fysikk og det vi veit om universet som er trangsynte? Eg har eit relativt ope sinn, men eit minimumskrav er jo at du kjem med meir enn hearsay.