View Single Post
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Klarte ikke å sovne på 25i før det hadde gått tolv timer etter inntak, selv med en god det THC i blodet. Har planer om å ta det tidlig på morran for å ikke ødelegge døgnrytmen helt.

Hva er folks erfaring med å spise før/helt i starten av trippen? Jeg og kompisen min spydde i kor en times tid etter inntak av 25i, og spiste noe suppe en times tid etter det igjen uten noen problemer. Vi slet litt med å forstå hva faen vi drev med, kjørte i oss dette forferdelig rare greiene for "fuel", ser ikke på kjøttsuppe som det samme lengre.
Vis hele sitatet...
Mye lurere å handle inn nok av frukt og brød med noe pålegg dere liker og annet enkelt. Siden det er en tolv timers tur så er det jo litt digg å fylle på litt underveis også Frukt er forøvrig en opplevelse verd en egen rapport, slik nytelse overgår den sykeste munchen jeg har opplev ihvertfall. Tenker at varm mat er nei, mest fordi oppmerksomheten ikke er der så lenge at maten fortsatt er varm når jeg blir keen på en ny bit.

Sitter her med noen som kanskje er noen andre enn en kompis av meg sin venn og den, han eller hund (intentional) har egenhendig spist seg igjennom 6 epler en klase bananer flere klementiner en jeg kan telle på mine(eller hennes) 3 hender og 2 mangoer (bare skrell dem, tar for lang tid å kutte og dele, ta tenna jobbe litt!)