View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Noen som har erfaring med mikrodosering på LSD?

Jeg hadde nylig en kompis på besøk hvor jeg for tiden bor (Polen).

...

Noen andre med erfaringer med mikrodosering av LSD?
Vis hele sitatet...
Hei! Ja, har ganske lik erfaring som deg egentlig. Her er hva jeg skrev om det i februar:
Hei! Tenkte jeg kunne dele dagens erfaring. Et lite eksperiment: Hvordan påvirkes man av mikrodoseringer av LSD?
Rundt klokken 10 i dag tidlig bestemte jeg meg for å spise litt under en kvart syrelapp(ca. 15-25ug).

Klokken 11:30 fortsetter jeg mot Blindern og forelesninger. Allerede på trikken kjenner jeg at jeg føler meg lettere til sinns og i ganske godt humør. På forelesningen begynner jeg å peake. Jeg blir mer konsentrert og jeg merker at multitasking går mye greiere. Jeg noterer mens jeg hører på foreleseren og jeg føler at jeg klarer å lettere forstå stoffet og lettere klarer å formulere notatene min. Jeg kjenner også en liten bodyload og jeg blir mer var(aware) på kroppen min, samtidig som jeg kjenner en varm, litt øm følelse spre seg. Etterhvert som peaken bygger seg opp mister jeg litt konsentrasjonen på forelesningen.

Etter denne er det ny runde på seminar. Her merker jeg at jeg blir fengslet av seminarlederen, og at jeg har stålfokus. Dette var også første seminar i den gruppa, så vi hadde en liten presentasjonsrunde. Dette syns jeg ofte er litt kleint, men i dag så følte jeg en økt selvsikkerhet og indre-ro, en slags angstdempende effekt. Fine greier

Etter dette drar jeg på et "jobbintervju"(frivillig jobb i en studentforening), og føler også her økt behag i en sosial setting.

Alt i alt, en veldig fin dag

For å oppsummere:
Økt selvtillit
Humør-boost
Økt konsentrasjon
Lettere for å formulere - lettere å sette ord på ting
Ting så litt finere ut, litt skarpere og mer definert. Dette var den eneste visuelle effekten.
Vis hele sitatet...
Har også en kompis som jeg fortalte mine erfaringer med mikrodoseringer til, og gav en en syrelapp som han spise kvarte av dagen etter på jobb. På denne tiden jobbet han med en gutt med downs syndrome på en barneskole(jaja, uansvarlighet, bla bla bla), og han spilte da gitar og sang for denne gutten. Han har fortalt meg at han aldri før eller senere har blitt så i ett med musikken, og situasjonen, og han fortalte meg at gutten med downs syndrome så inn i øynene på min venn og begynte å gråte av glede. Han sa også at han snakket med de andre ansatte med en letthet han aldri tidligere hadde opplevd.