View Single Post
Sitat av Solaced Vis innlegg
Kan si meg enig i det du skriver. Har tatt små doser før og det har gitt same virkninger som du sier. Dagen etter må jeg "go with the flow" for å maks utnytte afterglowen til LSD som jeg tok dagen før. Så lenge man slapper av og tar det lugnt så kan LSD'en gjøre underverker i dagen etter inntaket
Vis hele sitatet...
Kan nevne at jeg tre dager etter mikrodosering røyket et bong-trekk med marihuana. Jeg hadde ikke røyket cannabis på månedsvis før dette trekket - og effekten ble derfor svært sterk. Det var like før jeg grønna helt ut, og jeg gikk for å sitt på verandaen for å trekke frisk luft. Med lukkede øyne hadde jeg da en periode hvor jeg opplevde gjenkjennelige LSD-Cevs (close eyed visuals).

Ganske interresant, siden det ikke var noen antydninger til LSD-Cevs under innflytelse av mikrodose m LSD, og siden det var gått 3-4 dager siden inntak.

Jeg husker jeg også hadde en ganske psykedelisk type drøm i LSD-landskap dagen etter siste mikrodosering.

Dette får meg til å tro at mikrodosering absolutt har en innvirkning på underbevistheten. Kanskje større enn man skulle tro - da man føler seg minimalt påvirket under inntak. Det virker likevel som om LSD-virkningen blir fanget opp av underbevistheten, og at den fordøyes i dagene etter "trippen"
Sist endret av Bearass; 4. november 2013 kl. 12:58.