View Single Post
Noen som har erfaring med mikrodosering på LSD?

Jeg hadde nylig en kompis på besøk hvor jeg for tiden bor (Polen).

Jeg kom på at jeg hadde en lapp med angivelig 180 mikrogram syre liggende i frysen (En kompis hadde prøvd tidligere og trippa balle på 3/4 lapp, så jeg tviler ikke på at det var en uvanlig sterk blotter). Etter å ha snakket litt om det, tenkte vi det kunne være spennende å prøve mikrodosering med LSD. Vi delte lappen, og spiste ca 20% av den hver. Deretter gikk vi ut i byen på tur.

"Trippen" (om man kan kalle det det) var selvsagt mild - men nok til å lage svake visuelle forstyrrelser. Farger ble litt sterkere osv. Humøret var bra og kroppslig energi var også bedre enn vanlig. Ellers så merket vi begge at vi hadde svært gode sosiale egenskaper under slike mikrodoseringer. Evnen til å lese andre menneskers følelsleie var forsterket, men uten at man var for spacet ut, eller trippet til å kommunisere flytende. Vi følte vi fikk særdeles god kontakt med alle mennesker vi møtte den dagen. For ikke å forglemme samtalene oss imellom. Uten å være nevneverdig på tur, så følte vi begge at vi var mere kreative enn vanlig. Jeg måtte ordne noe med studiene, og stikke innom studieveileder. Dette fungerte utmerket, med svært god kjemi og latter. Det er nesten som at jeg tenkte at jeg kunne fungert utmerket på slik mikrodosering også i jobbsammenheng. EVentuellt på en fest - hvor jeg ikke ønsket å drikke alkohol

Vi gjentok samme dosering et par dager etterpå med like fint resultat. "Trippen" varte i ca 8 timer, som en vanlig større dosering. Ble litt schlæck når virkningen gav seg, men ikke nevneverdig. Dagen etter mikrodoseringen merket jeg klar tankegang og godt humør.

Absolutt en positiv overraskelse. Hoffmann nevner også i sine bøker at mikrodosering av LSD er noe han ser for seg kan ha svært bra potensial i behandling av lettere deppressive lidelser etc.

Noen andre med erfaringer med mikrodosering av LSD?