View Single Post
Hei. Prøvde syre for første gang i går. Det var et event med masse mennesker, mye trengsel og hard musikk. Startet med et ~150mg dropp med emma, røyket en joint, fikk så en dråpe syre 2 timer senere, og tok enda et dropp emma ~150mg 3-4 timer etter dette. Jeg har mange venner som har stuka masse rundt på syre og fortalt ganske mange syke historier. Hadde altså ganske høye forventninger og trodde verden kom til å bli ganske vridd.

To andre jeg var med kjørte samme løpet som meg, altså emma-syre-emma, og pratet i et kjør om alt som vridde og vrengte og bevegde på seg. Jeg så ingenting uvanlig. Så ned i håndflaten min og så litt mønster, kanskje litt mønster på veggene også hvis jeg fokuserte lenge nok. Merket heller ingenting til dette tankekjøret jeg har hørt mye om. Jeg følte meg egentlig bare helt tom. Gikk vel rundt i 6 timer og visste aldri helt hva jeg holdt på med, hadde vel kanskje to konstruktive samtaler denne kvelden, resten gikk bare i tomprat om hva det var jeg dreiv på med. Skjønte ikke helt hva det var jeg følte, ett eller annet var veldig annerledes som jeg ikke klarte å sette ord på. Følte aldri jeg nådde noen peak, verken av emmaen eller syren. Var bare lost. Vimset rundt og holdt egentlig ikke på med noen ting.

Kan det være måten jeg kombinerte emma og syre som gjorde alt helt tullete? Har lyst til å prøve syre for seg selv en gang så jeg forstår litt bedre hva det dreier seg om. Kvelden i går føles egentlig ganske bortkastet.