View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg ønsker ikke at noen sender meg PM for å tigge etter kilder men jeg kan garantere at Peyotelappene jeg har er the real deal. Å spare til "harde tider" viser seg å være nyttig i de fleste tilfeller. Og ja, jeg har testet dem. Det er absolutt ikke umulig men man må tenke seg litt om hvor man kjøper produktet.
Vis hele sitatet...
Hvor jævlig store er de blotterne som har 300-500mg med meskalin i seg? Peyoteblottere? Sprøyt, med mindre de er på størrelse med små servietter. Vis meg EZ-test kit så skal jeg tro på deg. Jeg har vært borti blottere med 5MG dom i seg, de var litt større enn standard LSD-lappen, en "peyotelapp" må isåfall være litt større enn et norskt standard frimerke, eller større. Med mindre du må spise 3-4 for god effekt.

Ja, jeg er skeptisk, men er det rart? Når noen hevder å ha et stoff på blottere som er aktive i doser på vel over 100 milligram, da blir man skeptisk. Men jeg skal holde kjeft og spise hatten min om du har lyst til å overbevise meg.

Kan også legge til at microdotter finnes, dog det er sjeldent. Har selv vært borti røde microdotter med LSD i seg(erhlich testet)
Sist endret av Revbatim; 19. september 2013 kl. 11:54.