View Single Post
Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Vi skal ikke gjøre det hjemme hos foreldrene likevel, så da trenger vi ikke å tenke på det problemet.



Det er det som er den nye planen nå




Har ikke mulighet til det nå i nærmeste framtid, dessverre. Det var det som var planen først, men vi fikk bare tak i syre.
Vis hele sitatet...
Skogen kan være gøy, men pass på å reis ut litt tidlig, personlig liker jeg å ta LSD i 10-11 tiden om morgenen.

Vær obs på at dere kan ha blitt solgt et Research chemical som LSD, jeg har ved flere anledninger nå blitt tildbudt 25i-NBOMe som LSD. Lappene ser tilnærmet identiske ut og effektene er lignende så det er vanskelig for en førstegangsbruker å vite forskjellen. Forskjellen ligger i at LSD er fysisknufarlig selv i større doser, mens NBOMe serien har vist seg å være full av bivirkninger, med rapporter om alt fra psykoser, anfall og dysfori. Personlig hater jeg NBOMe, men elsker LSD. Andre liker NBOMe da det gir veldig edruelige tankebaner, men masse visuelle effekter.

NBOMe er ikke aktivt i magen, så man må holde lappene i munnen. Som en ekstra trygghet kan det dermed være lurt å svelge lappene med en gang å ikke ha dem liggende i munnen. LSD tas opp like effektivt i magen så man mister ingen effekt.

Men for å være helt ærlig med dere ville jeg egentlig anbefalt dere å vente et par år med LSD. Jeg kjenner mange som har prøvd psykedelia og felles for veldig mange av dem er det at de som prøvde og eksperientere med psykedelia før de var 20 sitter igjen med mye negative eller bare ignorante holdninger til stoffene, mens de absolutt aller fleste som ventet til de var 20-25 med å prøve det sitter igjen med vakre, nydelige opplevelser som de aldri ville vært uten. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, og det gjelder selvfølgelig ikke alle, men det er noe som kan være verdt å tenke på.