View Single Post
Sitat av fetter Vis innlegg
Da er det rart asken blir mørk.
Typisk tegn på at noe ikke er som det skal.
Vis hele sitatet...
Den er jo da gjerne våt i tillegg, noe som er helt normalt på det norske marked. Ikke glem at bøff gjerne også kommer fra et hakk eller to over dealeren, så du trenger ikke akkurat å stikke og banke ham opp heller, men du kan gjerne konfrontere ham med det så får du kanskje et fornuftig svar, og feedback hjelper alltid, spesielt for seriøse aktører. Ikke glem at weed skal være full i krystaller når du kjøper den, det er der brorparten av virkestoffene ligger. Om nom nom!

Sitat av Reow9
Okey liten oppdatering her:

Skaffa noen nye bønner i dag, fra samme fyren og det var ikkenoe "salt" utenpå budsa, men når vi åpner dem kommer noen få saltkorn til syne? Er dette salt trikoner eller bare salt? Er salt trikoner hva noen kaller krystaller?
Vis hele sitatet...
Som nevnt, så virker det ikke akkurat som om du vet hvordan weed skal se ut her... Budsene ("blomstene") på en cannabisplante er dekket i disse trikomene og det skal være flust av dem. Smaker de salt, okay, kanskje det er sprayet på noe saltvann som nevnt, men jeg vil heller satse på at de smaker "stikkende" og noe av smaken du kjenner er, som nevnt, en konsekvens av at planten ikke er behandlet ordentlig. Salt henger ikke så godt på weeden, tro meg, jeg prøvde nettop på min egen Desverre så er det helt normalt i Norge at man får crap når man kjøper weed, og det aller meste som folk kjøper til vanlig pris (og er fornøyd med) er søppel.

Weeden du snakker om at du fikk nå sist er mest sannsynlig shaket, derav lite krystaller på utsiden og mer inni. Dette fordi at krystallene inneholder så og si bare virkestoffer. Jeg ser dette ofte selv, og det gjøres desverre med store deler av det som blir solgt her på gaten...