View Single Post
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
303
Sitat av supranaut Vis innlegg
1Rapper, hvis jeg kan tilføye noe; staten som vi kjenner den i dag ville sannsynligvis ikke krenket privatliv uten grunn.

Tenk at diktaturet i teorien kun er én valgperiode unna. Selvfølgelig, helt ekstrem tanke, men en helt ekstrem tanke det er bedre å ha enn å mangle på sikt. Hvis vi plutselig skulle trekke en ekte diktator fra kortstokken vil vi alle være jævla glade for hvert eneste lille sandkorn av privatliv vi har klart å beholde.

Litt skummelt å se denne mangelen på fryktrespons i en ung mann med Tupac-avatar. Dog, jeg kan skjønne hvorfor du skriver det du gjør, om du i sann Machiavelli-ånd har tenkt til å bli politiker i fremtiden. Food for thought.
Vis hele sitatet...

Jeg liker å se på meg selv mer som Tupac når han var i sitt Machiavelli stadiet, når han releasa Me Against the World

Jeg er ikke Tupac men er mektig inspirert av han

Men jeg tror nok han hadde blitt overgitt hvis han hadde sett hvordan denne verdenen har gått, sånn som med denne tråden
Kommunsime og shit
Folk som ikke engang vet hva kommunisme egentlig er engang

Forresten Norge er et Sosialistisk Demokrati og det er så nærme jeg makter å la norge komme til Kommunsime
Sist endret av 1Rapper; 2. januar 2024 kl. 18:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.