Tråd: Utbrent?
View Single Post
Trådstarter
11
Jepp, eller fått de til å si opp etter at hen har skviset dem ut. Hen er utrolig vanskelig og prate med. Det er aldri hen sin feil og snakker man med hen på tomannshånd så sier vedkommende at alt skal ordne seg, gull og grønne skoger. Så har man et lite håp, men så innser man at man har blitt lurt trill rundt etterpå.

Hen har fått rykte på seg innad i bransjen for å være en reel drittsekk og tidligere plass hen regjerte så jublet folk når hen sluttet...

Hen forventer også at vi skal være tilgjengelige hele tiden fordi vi har lønna til det, men lønna vi har er godt under gjennomsnittet på landsbasis...

Jeg kan heller ikke bare skru av tlf og si totalt hade til jobben en uke da det er kunder involvert om jeg ikke fikser i ting en uke. Og disse kundene er som regel veldig vanskelig å ha med å gjøre om det ikke går deres vei.

Så det kom flere innlegg på den tiden jeg svarte førstemann. Takk for tilbakemeldinger folkens, det var veldig godt å lese <3

Likte spesielt godt: "Noen ganger må ting bare brenne ned så de riktige folkene blir klar over dybden i problemet." Den satt en liten vekker i meg, takk

Ønsker jo å kunne yte fullt ut hele tiden, men ja nå har det gått så langt at jeg har ikke livsglede eller noe interesser mer.

Jeg får ta å bestille meg en legetime og høre på rådene deres. Så får jeg håpe at ting blir litt lettere fremover
Sist endret av Kaktus1; 15. juni 2021 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.