View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av Alec Vis innlegg
Utdannelse, Fagbrev IKT-Servicefag
8 års erfaring + 2 år lærling i kommunens IT avdeling.
Årslønn på 820.000,-/år + 1 ekstra ferieuke.
Tittel, Senior Cloud Engineer innenfor MS Azure

Ble headhuntet til bedriften jeg jobber i dag pga erfaringen min, men veien dit har bestått av mye hard jobbing.
Jeg startet en gang i tiden på 1.linje servicedesk. Jeg viste engasjement, satt meg konkrete mål og tok mye ansvar når mulighetene kom.
I møtet hvor noen vil ha noe gjort, så var jeg den som rakk opp hånda mens de andre satt det stille og så ned på skoene sine.

Noe jeg har erfart er at hard jobbing som krever mye tenking, kurs, læring, osv, for meg ihvertfall ikke kunne kombineres med hasjrøyking (ref nicket ditt). Effekten på meg var at jeg ble likegyldig til ting, vanskelig å tenke, ble lite effektiv på jobb, svekket hukommelse.
I dag har jeg lagt det helt på hylla, og tidligere måtte jeg periodevis holde meg borte fra det i lengre tider.

Jeg skulle gjerne hatt høyere utdannelse for min egen del, men min erfaring tilsier at om interessen er der, så kan man komme til samme sted på like lang tid, bare med lønn istedenfor studielån på veien.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Røyker nok ikke hasj eller no(var nok mer meme relatert navn, enn praksis)

Tusen takk for svar og feedback!
Veldig interessant å lese om!
Sist endret av Student420; 14. mars 2021 kl. 16:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.