View Single Post
Det virker som noen her tar det jeg har skrevet som personlige angrep eller ned snakking til folk som sliter med avhengighet og det er slettes ikke min hensikt. Jeg snakke ned til en narkis? Når jeg var så langt ned som det gikk ann å være selv.
Vi har alle vært gjennom mye dritt, noen mer enn andre selvfølgelig. Jeg kunne ramset ned en liste av mine personlige sørger gjennom livet men hva hjelper det å sutre over det?

Om jeg ikke mente godt med det jeg skriver.. ville jeg heller bare ha skrevet det jeg tror noen av dere har lyst til å høre. Ja, stakkars deg med alt det du har vært gjennom, du fortjener å ta deg et lite skudd i dag. Så gjerne en 4 - 2 milligrams xanax til ettermiddagen så du kan slappe litt av g du fortjener absolutt å røyke deg en nattis så du får sovet godt, stakkars deg vettu.

Hadde jeg ment at du fortjente det så hadde jeg ment at du fortjener å leve et miserabelt helvete i resten av ditt liv som narkoman. Jeg mener heller at du fortjener å være lykkelig og leve i frihet, og leve ut til ditt fulle potensiale.

Jeg er ikke mot noen, noe individ og det er ikke opp til meg å dømme noen her. Jeg bare gir dette rådet oppriktig og jeg sier det til dere akkurat som jeg vil si det til meg selv. Min kamp er mot systemet og det har det alltid vært. Et system som ikke vil ha individer som stiller spørsmål og heller vil ha deg som en arbeidende robot som følger flokken.. eller en alkoholisert narkoman som blir satt ut av spill.