View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hilma biocare vs malay tiger vs phenom pharma? Hva ville dere gått for
Vis hele sitatet...
Malay Tiger


Malay tiger har vist sin standard i stort volum solgt i international-skala.
Det er ganske positivt tegn og de har klart bygge et godt rykte med få klager spesielt med tanke på hvor mange over årenesløp som har erfaring med dem.
De ville med deres salgvolum lettere kunne tatt seg betalt for ulike tiltak for kvalitetsikring.
Hva de faktisk gjør vet jeg ikke.
En ulempe ved de største merkene verdt a ha i bakhodet, er at om noen skal lage fakes så er det dem og såklart apotek varer som appellerer mest.

Phenom Pharma


Mindre, men finnes i flere europeiske land så ikke småfisk de heller.

En hoved forskjell er at Phenom Pharma bruker Ethyl Oleate som bære olje brukerhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Ethyl_oleate mens Malay Tiger er jeg ikke sikker på. Kanskje varierer det eller er blandet ettersom det ikke står en spesifikk olje på pakken. Det står kun "oily base"

Kan ikke huske uavhengig lab-test, men skal jeg dele min personlige mening heller jeg mer mot at phenom snakker sant, enn at det ikke gjør det. Merk! Sier tror og IKKE vet.

Dette går det sikkert ann å søke seg fram til, men du burde såklart være klar over at det ikke nødvendigvis er fra som parti som varene du har.
Her er det meningen batchnummer skal være relevant, men igjen dette er underground så hvor godt system er vanskelig og svare på.

Så nå jeg overså ene merket. Må nesten heller komme tilbake til det om jeg har tid ved en senere anledning.
Sist endret av DrPerception; 15. september 2020 kl. 19:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.