View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det en direkte sammenheng mellom progesteron og prolaktin? Holder det da å kun sjekke prolaktin på blodprøver?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål.

Jo mer du sjekker direkte jo bedre er mitt generelle svar, men om det ikke er med vil andre verdier sammen kunne gi en indikasjon på hva som foregår.

Har du for eksempel grei SHBG, grei prolaktin og grei østradiol. Så hadde jeg konkludert med: Null indikasjon på høyt progesteron.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg har nå blasted & cruiset de siste 3-4 åra, men jeg holder dosene lave på blast. Kjører for tiden 500mg test + 400mg EQ per uke. Er i uke 2 nå. Jeg tok blodprøver for noen måneder siden da jeg var på cruise. (~250mg /uke).
Vis hele sitatet...
Liker tilnærmingen.

Vet ikke hvor mye muskelmasse du bærer nå, men godt mulig at "cruise" dosen din er så høy at du fortsetter vokser bra selv på cruise.

Du er på en svak kur på cruise forbeholdt at varene dine er riktig dosert.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan for så vidt poste noen av verdiene på blodprøvene sist:
P-ALAT 21
P-ASAT 27
P-HDL Kolesterol 0,88
S/P-LDL Kolesterol 2,0
P-Kolesterol 3,6
P-Prolaktin 198
P-Progesteron <1,5
S-Østradiol 0,07
B-Hemoglobin 16,8
Vis hele sitatet...
HDL kan fort gå for lang ned i framtiden.
Østradiol er lavt og tror HDL din allerede er noe påvirket av det.

Ser ut til at du bruker en AI. Hvilken dose? Foreslår å senke den en del på neste cruise.

Sitat av Superspurv Vis innlegg

For så vidt har jeg aldri hatt noe særlig bivirkninger de 6 årene jeg har tatt steroider. Blodtrykket har vært noe høyt (140/90(?))
Vis hele sitatet...
Ville sjekket det ut litt mer. Har du blodtrykkmåler hjemme eller godt med måle apparat gjennom heledagen?


De fleste sjekker blodtrykk hos legen. Bruktrykket går opp og ned ut ifra situasjon. Kan godt være at blodtrykket ditt går opp hver gang du er hos legen fordi du stresser litt(er litt beskymret for et noe er galt for eksempel) eller simpelt hen at du bare synes det er irriterende å ha måleren rundt armen.


Sitat av Superspurv Vis innlegg
For så vidt må du ta de "effekt" greiene med anabol/androgen virkning. Jeg mener å ha lest at dette kommer av prostatavekst hos rotter. Dvs at prostata vokste 5 ganger mer på et gitt dose av trenbolon, kontra testosteron. Å sammenlikne dette med ren muskelvekst hos mennesker kan være veldig vanskelig.
Vis hele sitatet...
Det stemmer.
Hvor nøyaktig bilde det gir oss er diskutabelt, men det er det beste vi har å gå etter skal vi gi en oversikt som best kan sammenligne styrken av steroider opp mot hverandre.

Jeg opererer med "pyramide of evidens"

eller må jeg si at du ser ut til å være svært sunn etter 3-4år med blast and cruise.

Vil også foreslå en EKG bare for å ha litt kontroll når det kommer til utvikling av venstre-ventrikulær-hypertrofi.
Sist endret av DrPerception; 2. april 2019 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.