View Single Post
Jeg har sovet så lite og gått våken fire fem netter noen ganger, uten noe speed, et par ganger i nyere tid, og til slutt tar jeg hva som helst for å stoppe den kjipe følelsen, og det fører ingen bra sted hvertfall. Ekstra metadon, masse forskjellige benzoer og hva annet jeg måtte få tak i som hjelper på søvn og gir lit rus. Eller speed så jegd riter langt i å sove, så tar jeg b12 vitaminer til som funker som gull på farten.

Nå går jeg på 130mg metadon og 3x 25mg sobril og en imovane til kvelden, pluss en drøss med c-prep dritt jeg skal kutte ut når jeg kommer inn på avrusning som jeg har søkt på et nytt sted her, akkut post for max fire ukers opphold, vet ikke hvor lang tid det kan ta, men jeg trenger hjelp snarest. Jeg tar nå alle min tabletter senere en før for å prioritere nattens søvn, hver pille spares lengre og lengre, og kl ni på kvelden tar jeg 150mg quetiapin depot som er en medisin jeg trenger og ikke slutter med. Så legger jeg meg bare for å slappe tenker jeg alltid, for tenker jeg at jeg MÅ sove får jeg det aldri....

Så sparer jeg min 100mg vanlig hurtigvirkende quetiapin og imovanen til første oppvåkning som var nå ved midnatt, men vanligvis kl to- tre om natten for meg. Jeg var på speeden fra natt til i går/i dag, hvordan du enn ser på det. Det er jo kvart over tolv nå, så jeg tenker ny dag sånn sett. Så sovnet et par timer, og tok de to siste nevnte tablettene nå. Og en kopp varm kakao, så håper jeg på å bli stuptrøtt snart, og tilbake i køyen.

I morgen blir en god dag, for jeg har seks rivoer og fem imovane ekstra i morgen. Digg. Ønsk meg lykke til eller noe, jeg har allerede vært våken hele natten i går natt, så tilslutt ringte jeg bare etter speed på døren, men har jo allerede sovet to tre timer nå nettopp, husker ikke når jeg sovnet, det var en glidende overgang fra å slappe av til å sovne. Men jeg føler meg uthvilt jeg for jeg er vandt med å legge meg kl tolv og våkne to eller tre, så er det a waiting game til metadonen kl fem. Vil flytte det ti sju, men når jeg allerede har ventet to tre timer på en eneste ting, i halvabstinenser hver natt, er det langt fra lett i praksis for meg.

Håper dere fårsovegodt naturlig alle samen, jeg ville ikke gitt mitt liv tilmin værste fiende, eller i så fallkun til han, haha.

Håper dette kan gi god søvn en stund for meg fra om en halvtime ca. Før tok jeg siste sobrilen kl halv seks, nå kloken ni, og så videre med alt jeg får. Gleder meg til å skrelle vekk lag på lag med overmedsinering, det er så lett å bare skrive ut en medisin til så jeg får sove etter tre til fem døgn våken får jeg det meste.

Bortsett fra det som hadde slått eg helt ut, som jeg lurer på finnes lenger, eller gbl gjør meg søvnig av en kork, men jeg klarer ikke lukten og smaken av industri rensemiddel lenger. Og man må jo dosere hele natten med det, og det ødeleger søvn mer en noe annet stoff på sikt.

Skulle ønske tørken på røykings forsvant før sommeren kommer altså.... Hasj er verdens beste sovemedisn, og våkenmedisin også, og virker jo mot alle plager for meg. Det beste er å lage et stort mekk før natten, og så røyke ved hver opvåkning. Men det går en uke mellom hvert trekk med det nå, jævla drit.

Noen som vet om en skikkelig sterk knock out pille som jeg kan få på lar under avrusningen min, b prepareter er ikke mulig å få mer av, bortsett fra at jeg forhandler om å bytte sakte til mindre og mindre sobril og mer og mer lyrica i stedet. Lyrica er det beste for angsten min, men vet ikke om den kan erstatt benzo etter 18år på fast resept på sobril og/eller valium, og imovane og/eller stilnocht.

Og hvor mye lyriaca trengs for å erstatte en 25mg sobril tror dere sånn ca? Jge tenker 150mg lyrica er realistisk å få tre ganger daglig, fikk 300mg tre ganger daglig før i tiden MED valium.

s