View Single Post
Store pupiller og intense øyne kanskje. Bikkjer kan være ganske følsomme på sånt. Hvis man kommer overraskende mot bikkja med åpne armer og sier "WAZZUUUUUUUUP" elns så kan det godt hende den føler seg utfordra og utrygg. Etter mye alkohol og pepper tar man ikke alltid så mye hensyn til andres situasjon, enda mindre en hunds. Ikke deg nødvendigvis, men de som ikke kjenner hunden og som hunden ikke kjenner så godt.

Jeg tipper det enten beror på misforståelser og at hunden følte seg trua, eller at han som bikkja var redd for har skremt den før. Hunden prøver garantert å fortelle dere noe, men den driter i hvilke rusmidler dere driver med og hvor mye eller lite dere er på kjøret og hvor det bærer hen.
Det er mennesker som tenker sånn. Jeg tror heller det var en ukjent\ustabil energi som personen tok med seg inn i rommet som gjorde bikkja usikker. Hvilke vibber folk bringer og deres hemmelige baggasje som de skjuler for folk, men som bikkjene plukker opp. Hvis bikkja ikke vil ha kontakt med noen så er det en grunn til det, finner du ikke ut hvorfor så la den slippe.

med vibber og energi mener jeg f.eks kroppsspråk og tonefall. Blikk og bevegelser, bevisste eller ubevisste

ofte ubevisste
Sist endret av Bothrops; 8. september 2015 kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.