View Single Post
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Som alle andre menn er du og driftet av biologiske innstinkter og de aller færreste greier å la være og tenne på andre kvinner selv om du forholder deg til en.
Vis hele sitatet...
Alle mennesker styres av seksuelle drifter, men også fri vilje, lyster og overlevelsesinstinktet. - En blir ikke blind av å være sammen med noen, ikke er man lagd for å være det heller: men sånt gjør man bare ikke når din utkårede er tilstede. Det skal ikke være nødvendig å påpeke det heller, det er noe alle er godt forstått med.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kan det være at vi mangler en enhetlig modell for hva som er utroskap, og står i en situasjon der vi best bør avtale med hverandre hva som er et svik over grensen - på forhånd?

Veldig mange kan vel forestille seg forargelse over å bli beskyldt for å ha gjort noe annet enn man selv mener å ha gjort.
Vis hele sitatet...
Som jeg nevner over her, enkelte faktorer er det store samfunnet stor sett enige om hva man gjør og ikke gjør i ett parforhold. Enig, hater å bli beskyldt for noe jeg ikke har gjort: men hater også å ikke bli tatt seriøst eller å bli avfeid når en stiller seg sårbar med følelsene sine.

Sitat av livermorium Vis innlegg
Så det du sier er at hvis noen stirrer på rumpa mi i offentligheten, så er det fordi jeg er vakker?
Vis hele sitatet...
Nei, det er fordi rumpa di er vakker.