View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg kan ikke huske å ha sett noen "før og etter" bilder i sånne tilfeller der folk har gått ned 30-60kg hvor jeg tenkt
wow for en fantastisk forandring. Den tynne, vakre og perfekte utgaven av seg selv de håper å finne under fettet og
som forbruker samfunnet rundt oss sier er idealet, er en illusjon. Noen ser rett og slett bedre ut med noen kilo i ansiktet.

Man har sikkert en helsemessig gevinst fra redusere såpass overvekt, men jeg tviler på at det er den egentlige motivasjonen.
Når folk sier at de har eller skal begynne å spise sundt er det som regel "jeg vil bli tynnere" de egentlig mener.
Vis hele sitatet...
Har du aldri tenkt motsatt? Helt siden jeg ble født har jeg hatt høy forbrenning, som har gjort meg til en spiker fra barndommen.. Jeg husker mange ganger; kunne ønske jeg var like feit som h*n. Ja jeg har fordelen av å spise så mye jeg vil, men jeg må jobbe hardt for å legge på meg, for å se bedre ut. Som sikkert nevnt mange ganger så handler det om å være komfortabel i sin egen kropp.
Hvis du skal la andre påvirke hvordan du skal se ut, ser du ikke ut som deg selv lengre.