View Single Post
Hold deg edru, tru meg det er verdt det. Eg har hatt rusproblemer siden 15års alderen å hver gang eg har stablet meg på beina å fått gang på livet mitt så har eg fått samme "problemer" som deg, med damer edru på fest osv men så fort det kommer alkohol inn i bildet så er det altfor vanskelig å sei nei når du blir tilbudt noe "annet" å tilbudt blir du, det vett du jo.. å vipps så er du der du stoppet sist.. eg har ikkje rørt alkohol på 10år nå, men eg fant fortsatt drømme dama. Tok litt tid å mange diverse mislykka nettdate å blind dates. Men allikevel så dukket den rette opp uten alkohol eller noe.. hun tar seg en fest av og til i lystig lag, å det gjør meg ingenting, bare moro for meg når hun har dagen derpå å eg kan takke meg sjøl for at eg drakk cola å heller såg en film.. stol på meg du har å får et bedre liv uten alkohol bare gi det litt tid, å tid har du nok av rekne eg med.. eg fikk lyrica av legen pga skade å da falt eg utpå pilletur, så eg sliter fortsatt med det, å venter på innleggelse å avvenning, men hadde eg begynt med alkohol itilleg så hadde heila korthuset raset for meg. Å greia med å slutte på rusmidler, så begynner du ikkje på nytt, du begynner akuratt der du sluttet å i enda større fart. Ps: eg er ingen rettskriver å ikkje flink å skrive innlegg, men kanskje du fant noe fornuftig inni det..
Sist endret av Tøys; 26. juni 2021 kl. 10:13.