View Single Post
Sitat av matwoo Vis innlegg
Høres ut som det mest shady’e xanaxene jeg har hørt om. Wtf Nike logo? Håper du er i livet!

Men Nike logo? Liksom hva faen?! Men hvem vet? Alprazolam presset i en press som er ment for mdma?
Vis hele sitatet...
Tror det er bare er lignende Nike logo selv om den er helt lik.. Men siden det fra Asia en plass, som er verdensmester i falsk medisin produksjon... Så... Men tviler veldig på det er en logo de har hentet fra noe som brukes til MDMA/Ecstasy.

Er merket N/T på andre siden.


Jeg finner ingenting om de på nett, men spurte en venninne om hun kunne gi meg tilbakemelding da jeg ga henne fire stk.(Gratis, seriøst)

Og fikk velsig god tilbakemelding.

Jeg finner dem ikke på det store gamle nettverket av fiberkabel som går langs sjøbunnen og annet, til flere store servere som er igjen koblet til mindre server nettverk. Så jeg håper rusmisbrukerene her på bruket visste noe.

Spm dere ser på bilde; De er helt likt trykt men de ene står ACAN 1 med WE CARE sertifisering(Ikke at det har noe med om virkestoff i dette eller ikke.

De andre ALKO 1(Skrivefeil?)


De smakte sterkt, funket som F iflg hun ene og har ikke snakket med han andre som fikk prøve de.

Men en ting er sikkert... Disse kurerer ikke AIDS.
Sist endret av Naturgrønn; 18. juni 2021 kl. 07:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.