View Single Post
Har hatt gode erfaringer med shure sine øreplugger. Disse har en bøyle som går bak øret å ledninga har en "stramme dings" som gjør at du kan stramme de under haka, så de ikke detter ut! De passer også ganske godt inn i øret, de stikker altså ikke ut, så du kan helt fint ligge på siden med proppene i øret. Brukte selv disse :

https://m.thomannmusic.no/shure_se21...0aAmJvEALw_wcB

De er kanskje litt dyre men absolitt verdt det! (Dem har langt dyrere men de billigste funker fett) Komfortable som bare det. Jeg har selv små øreganger å sliter med vondt i ørene av "vanlige" plast ørepropper. Det ble jeg ikke av disse.

Men etter å ha sovnet med de veldig mange ganger har jeg blitt lei av ledning som henger seg opp og river ned telefone min. Har derfor nå gått over til apple airpods pro. Disse bygger litt mer ut, men siden jeg alltid sover på siden har jeg begynt å bruke bare øreplugg på den øra som ikke ligger ned mot puta. Disse er også veldig komfortable. (De vanlige airpodsene, altså ikke pro, er ubruklige i mine ører)

Shure sine plugger som jeg linket til finnes forresten også med Bluetooth utgave. Disse kan kanskje være verdt å kjøpe dersom du vil gå ledningsfri. Jeg kjøpte dem bare ikke ettersom at jeg fikk airpods pro i gave å ikke så helt poenget med å svi av 12-1300 på nye shure plugger når jeg hadde disse.
Sist endret av Singhell; 3. desember 2020 kl. 00:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.