View Single Post
Invidivuelle forskjeller vil forekomme, men her føler jeg min erfaring (inne på avrusning riktignok), kan gi deg en grei pekepinn. Jeg knasket mye tramadol i en 7 måneders periode, etter en volds- og ranhendelse, fikk jeg så og si ubegrenset mengder ved å manipulere ulike leger (samt biaset at jeg er medisinstudent, og at jeg viste foreningsmedlemsskapet til hver enkelt lege ved å si.. her, se jeg er medisinstudent, har ikke legeforeningen et lavterskeltilbud hvor man kan snakke med andre leger - støttesamtaler). Anyways, liten digresjon, men etter to GTK-anfall, som begge endte nær døden, som følge av døgndoser oppi 1800 mg og at jeg spiste Tramagetic 300 mg på slutten, dro jeg inn på avrusning ved Aker.
Første dag vurderte legen det som forsvarlig at jeg satte igang seponering på 600 mg, så husker jeg ikke detaljer etter dette, men var på 0 etter 14 dager. Tramadol er et mildt syntetisk opiod, og jeg vil påstå at abstinensene ikke kan sammenlignes i alvorlighetsgrad som ved morfin/oxy/heroin.

Hadde knaska 600 x 2 jeg, fått en rus i to dager, for så redusere til 200 mg, 100 og noen dager på 50 før du er done.