View Single Post
Hei! Jeg har selv ADHD(hvertfall det jeg har blitt diagnostisert med, selv om jeg misstenker noe annet), og har tatt meskalin, LSD, flein, ren psilocin og DMT. Jeg har enda ikke funnet meningen med livet men jeg har lært utrolig mye om meg selv, menneskene rundt meg, menneskeheten og samfunnet.

Jeg har fått åpenbaringer og skjønt ting som egentlig har ligget der hele tiden(i underbevistheten) uten at jeg har tenkt på det før(jeg begynte med psykedelika). Psykedeliske stoffer er ikke en magisk inngangsport til å bli opplyst å plutselig sitte der med svarene. Det krever mye forarbeid før turen, arbeid under turen og mentalt etterarbeid etter en tur. Du må fordøye, tenke på og fundere over turen du har hatt i etterkant. Selv pleier jeg å skrive ned tankene jeg sitter med på nedturen på et stykke papir for så å kikke på dette senere.

Men det er et fantastisk verktøy for spirituell egen-utvikling, selvforståelse og selv-aksept(hvis du bruker det riktig). Brukt feil kan det være det som ødelegger deg. Det er helt klart livsforandrende(i forskjellige grader), og du merker i tiden etterpå at det har gjort et sterkt inntrykk på deg.

Når det kommer til medisineringen ville jeg tro, uten at jeg er helt sikker, da jeg ikke er fagutdannet helsepersonell på noe som helst måte(så hør med legen din først!), at du burde droppe medisinene dine noen dager før turen og under selve turen.

Hvis du bestemmer deg for å prøve ønsker jeg deg lykke til! Og uansett hvor mye du leser om det er det ikke slik du forestilte deg det i det hele tatt. Det er umulig å beskrive, det må oppleves for at du skal skjønne det.

God tur