View Single Post
Sitat av trippy Vis innlegg
En kamerat av meg har kommet over noe syre som vi fikk veldig lyst til å prøve. Jeg har hatt erfaring med hasj, kratom og LSA utallige ganger, men kameraten min har bare prøvd hasj en gang, og er usikker på om han fikk noen effekt i det hele tatt. Vi har lest oss gule å blå på erowid og div. basic info om LSD men er det noe som vi trenger å vite før vi hiver oss ut i dette?
Vis hele sitatet...
Dere bør først og fremst gjøre dere sikre på at det virkelig er LSD, og at den holder en "rimelig" styrke mtp. ønsket effekt - lær av andres erfaringer med akkurat dét partiet LSD. Det er mye rart som selges som "syre" for tiden. Dette er forhåpentligvis unødvendig å nevne, men: Dere bør også vite om og tenke gjennom risikoene dere utsetter dere for. Jeg mener ikke at en skal lese seg redd og fokusere på faremomenter under tripp, men at det å bestemme seg for å ta LSD er et valg som ikke bør tas skjødesløst. Vær klar over hva dere setter i spill, de mulige utfallene det kan få, og avgjør om det er verdt det.

Vi har planer om å gjøre det innendørs mens ingen foreldre er hjemme. Noen som har noen tips hva vi ikke bør gjøre, og hva vi burde prøve? (tenker da på morsomme eller interessante ting som vi burde finne på).

Fks. Min forrige tripp på LSA så jeg meg i speilet og jeg bææda skikkelig, fjeset mitt morpha til forskjellige former og fikk mønstere i fjeset. Noen som har noen flere ting man IKKE og BURDE gjøre mens man turer?
Vis hele sitatet...
Syre er et merkelig stoff som kan gi et vidt spekter av visjoner, og ikke alle inspirerer uten videre til latter eller salmesang. Dette må man være klar over - og for - hvis man skal ha noe håp om å bli venner med stoffet. Jeg siterer Raol Duke fra Fear and Loathing in Las Vegas: "As a drug user, you get used to things like seeing your dead grandmother crawling up your leg with a knife in her teeth". Det er noe i dét. Jeg har selv sittet og sett på mens huden til turkameraten min smeltet, rant og dryppet av ansiktet hans til det bare var en glisende hodeskalle igjen. Jeg reagerte ikke negativt på opplevelsen fordi jeg befant meg i en hallusinasjonsverden jeg hadde akseptert og gitt opp å kontrollere, med en fandenivoldsk innstilling og glimt i øyet. Nå er ikke denne typen visjoner så vanlig, og det aller meste av det jeg har sett i egne syner har vært av vesentlig mindre horroraktig karakter, men man bør være innstilt på å takle også slike inntrykk når man tar en bit, for alt kan skje.

(Når det er sagt er det ikke uvanlig å bli litt usikker, stresset, redd, lei, e.l. innimellom under en intens tripp, uavhengig av ev. visuelle forferdeligheter. Dette følger naturlig av de dyptpløyende mentale forvrengningene som gjør seg gjeldende, spesielt etter inntak av høye doser, og huskes gjerne i ettertid som viktige og riktige deler av trippen.)

Hva legger du forresten i "bææde skikkelig"? Ble resten av turen en intens bad-trip, eller syntes du det bare var litt ekkelt da du så i speilet? Sistnevnte er ganske vanlig, jeg har opplevd det selv. Hvis førstnevnte er riktig bør du kanskje revurdere eller utsette dine planer om en full-on syretripp, for det kan skje langt særere ting enn at man bobler og syder i speilet. Likevel, enkelte ting kan det nok være like greit å holde seg unna i utgangspunktet, f.eks. fulle/breiale mennesker, snuff-film, og diaré. Men disse tingene kommer naturlig innunder set og setting.