View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan heller svare deg på hvordan jeg følte meg ETTER å ha solgt kroppen min!

I 6 år solgte jeg meg selv for penger. Jeg solgte ikke tøy eller parfyme eller matvarer. Jeg solgte heller ikke reiser, kaker eller juridisk rådgivning. Jeg solgte ikke pizzaer, kinobilletter eller kafé latte.
Til gjengjeld solgte jeg adgang til mine kroppsåpninger. Jeg solgte adgang til min munn, mine bryster og mitt underliv. Jeg solgte meg selv for en slikk og ingenting, for at menn kunne penetrere mine hull, få utløsning og gå hjem til familien igjen. Jeg måtte ha råd til dop.

(resten redigert bort)
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at temaet er kontroversielt, men er dette er ikke måten å gjøre det på.

Om du ønsker å plagiere Tanja Rahm (som er dansk, så jeg betviler at hun henger her), så kan du kanskje gjøre det i en egen tråd? Eller enda bedre, henvis til hennes artikkel i en egen tråd og lag en diskusjon ut av det. Det er en tankevekkende artikkel som fortjener å bli diskutert skikkelig heller enn å bli brukt til å sabotere en tråd du kanskje ikke liker.

Og så kan det jo hende, om du lar denne tråden gå sin gang, at det kommer noe "godt" ut av det. Kanskje viser det seg at folk flest - av forskjellige grunner - angrer på sexkjøp og at det kan få folk på andre tanker?