View Single Post
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Når jeg ser disse gigantiske mødrene komme vuggende ut fra mc`donalds med en flokk smellfeite barn, har jeg lyst til å kjefte dem huden full..
En dag for ikke så lenge siden skjedde nettopp det, og en som hørte dette var faktisk helt enig og støttet meg opp med å fortelle dama at hun måtte begynne å ta ansvar, litt flaut men følte ikke jeg gjorde noe feil, jeg står heller ikke å ser på at noen banker hunden sin eller slår dama si.
Vis hele sitatet...
Wow, dere som er frekke nok til å gå frem til personer å kjefte dem opp for at de tar med barna på McDonalds, dere må virkelig mangle sosiale antenner. Ellers har dere blitt oppdratt feil og kanskje foreldrene deres burde blitt kjefta opp foran øynene på dere av en vilt fremmed når dere var små, fordi de ikke har lært dere vanlig folkeskikk.
Jeg håper isåfall du går og tar alvorspraten med alle som tar med barn på McDonalds og ikke bare de med overvektige barn. Eller er fastfood enn rettighet bare tynne mennesker har?
Det du gjorde var fryktelig frekt og krenkende, og jeg vil råde deg til å unngå slike heltedåder i fremtiden.
Mora skjønte sikkert hva du prøvde å formidle, men hva med barna. Håper de ikke hørte på.....
Du sier du ikke ser på at noen banker hunden og dama si, som den hverdagshelten du er.
Derimot har du ikke noe imot å såre følelsene til folk og krenke dem på det groveste i full offentlighet.
Å bli kallt feit og se en fremmed kjefte opp mora si for at det er "noe galt" med barna hennes er utrolig sårende for et barn. De vet allerede at de er overvektig og sliter sikkert psykisk med det fra før, men etter praten din fikk de i hvertfall påvist at de er annerledes nok en gang.
Jeg blir skikkelig forbanna på folk som deg.

Jeg var feit når jeg var tenåring, og hadde det helt forferdelig psykisk på grunn av det.
Men jeg tok grep og er idag normalvektig.

Du må også ta grep. Du må lære deg at man ikke skal si alt man tenker og utvikle dine sosiale ferdigheter til det bedre.