View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Virkelig? Det visste jeg ikke. Man ser jo heroinmisbrukere på gata, de ser jo ikke bra ut, de ser ikke friske ut. Men muligens du har rett.
Vis hele sitatet...
Det er følgeskader som følge av manglande fast bopæl, feilernæring, sjukdommer som lett blir overført ved sprøytedeling og liknande. Sjølvsagt er ikkje heroin helsekost; det er ekstremt vanedannande, og har store skadevirkninger, men ikkje så brutale som t.d. røyking.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Mitt poeng var vel egentlig at jeg har liten respekt for folk som bevisst tar et valg som de vet har stor sjanse for å ruinere livet deres, både økonomisk og sosialt
Vis hele sitatet...
Kor mange er det som tar eit bevist val om å begynne å skyte heroin fordi det høres artig ut...? Eg trur heilt ærleg dei færraste byrjar fordi det høres artig ut. Dei blir gjerne av dei rekreasjonelle heroinbrukarane ingen høyrer om fordi dei har fast jobb og leilighet...?

Tipper SIRUS har meir informasjon om grunnen til at folk byrjar med heroin, men eg gidd heilt ærleg ikkje finne det.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Jeg synes selvfølgelig det er fint at narkomane kan ha et sted å sette sprøyter og hjelp osv osv. Men, helt subjektivt, er det andre ting jeg heller vil at det skal brukes penger på, feks dette: http://www.dagbladet.no/2011/01/08/n...riks/14993643/
Vis hele sitatet...
Men kva om det sparer penger å opprette sprøyterom? Kva om det fører til at ein kan ha færre ambulanser i beredskap fordi det er kortare veg til snittutrykkinga for overdose? Kva med pengane kommunen sparer på å rydde sprøytespisser? Og ikkje minst - kva med dei menneska ein sparer for fare?