View Single Post
Sitat av [protus] Vis innlegg
Tok noen enkeltddåter (krystaller/strains eller hva man skal kalle det) i en euroseddel og sniffet det. Etter hver gang man gjorde det føltes en vond smak i munn/svelg etter rundt 10 min. Bekreftelse på at det ble riktig tenkte jeg, men det er kanskje feil?
Vis hele sitatet...
Vent, så du tok bare noen få krystaller, la dem oppå en seddel, rullet den til den ble til et rør, pakket den i nesen og inhalert? Eller misforsto jeg? Har du noen ganger sett hvordan folk sniffer kokain, f.eks. på film? Sånn skal man gjøre det, men ikke sniff for hardt, da havner mye i svelget. Også må du knuse krystallene til de får en konsistens av melis, det for å ikke kutte opp innsiden av nesen og øke absorpsjon. Når du først har dratt en linje, ikke snufs så lenge du klarer (burde ikke være et problem, men det er en vane man opparbeider etterhvert som man blir vant med å snorte ting).

50 mg per linje er for mye, gå heller for 20 mg eller mindre. Og sist men ikke minst - vask innsiden av nesen for å fjerne snør og buser før du begynner.

Slik som du beskriver høres det ut som du ikke fikk funk i det hele tatt. Du kjenner godt når du først begynner å få funk, det er ingen tvil.

Hadde aldri trodd at noen kan slite så mye med å få i seg dop.

Ja, forresten! Det jeg mener med å snorte som folk f.eks. gjør i filmer, så mener jeg ikke med nesen inn til bordet eller fra et knivblad, men gjennom et sugerør eller en post-it-lapp. Ikke bruk sedler som har vært i omløp, de er jævlig skitne og dine slimhinner er sårbare for infeksjon, der er ikke noe hud som kan beskytte deg.
Sist endret av Stray Wanderer; 4. oktober 2021 kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg. Skrivefeil.