View Single Post
Da har jeg på debuten, eller liksom-debuten med Ket funnet ut to ting: nasal administrasjon av stoff er noe dritt, og at vekten jeg hadde kjøpt inn er temmelig ubrukelig, uten at det er noe godt alternativ ?

Har en sånn vekt som fint viser vekten på en Ahlgrens-bil, men å veie ketamin-pulver/krystaller oppå kommer man ikke noen særlig vei med.

Tok noen enkeltddåter (krystaller/strains eller hva man skal kalle det) i en euroseddel og sniffet det. Etter hver gang man gjorde det føltes en vond smak i munn/svelg etter rundt 10 min. Bekreftelse på at det ble riktig tenkte jeg, men det er kanskje feil ? Brukte venstre nesebor, har alltid hatt en del grums i nesen min, den er ikke så vennlig. Tok vel fire-fem snifferunder. Liten tvil om at det ble sløst bort virkeestoff i vask/badegolv og ikke minst på vekten. Er vanskelig å behandle/stykke opp dette.

Ket er upløyd mark for meg, men ett stort spørsmål er om jeg ble rusa, eller kan opptil alt ha vært placebo ? Musikken føltes noe annerledes, langsommere, tiden virket noe tregere. Mener også at min kropp føltes litt annerledes. Ang. syn, så ble jeg oppmerksom på skygger, men det kunne jeg blitt uansett.
Tror dere jeg i det hele tatt krysset treshold for virkning ?

Fremover så blir det å holde seg til oralt inntak. Av en pose som skulle inneholde 1 g ble vel annslagsvis mellom !/3 og halvparten sølt bort (om jeg ikke fikk kjenne på reel rus). Kan man med det blotte øye dosere noenlunde med dette stoff ? Å lage såkalte fyrstikker er nevnt. Så da førslkes det med å ha en omtrenlig dose i en kopp med 1 cm varmt vann fra kranen og juice i resten av koppen, slik Erowid sier man kan ta det oralt