View Single Post
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Det mest interessante jeg har opplevd når jeg har fått i meg nesten nok er at det kjennes ut som tyngdekraften bøyer seg og er i bevegelse. Det kan også være følelsen av at du sitter på et tog eller at kroppen din strekker seg lenger og lenger. Eller at man synker ned i senga eller svever oppover. Ser for meg at dette er starten av k hole opplevelsen,
Vis hele sitatet...

Jeg har hatt eksakt den samme opplevelsen, det er ekstremt hvor mange ulike opplevelser Ket kan by på, og det virker å være ganske tilfeldig hvordan opplevelse en får. Men denne kroppslige erfaringen er vel min favoritt, tror det var på R-ket. Alt var i bevegelse og vrenger og bøyer på seg som en slags massasje. Og så den togopplevelsen, har hatt den også, og da hadde jeg også visuals at jeg satt på et slags tog og synker ned i senga i en slags underverden. Herlige greier.

Jeg kan ikke ha så dype erfaringer som jeg har på Ket med f.eks. LSD, det blir for ubehagelig rent kroppslig med kvalme og temperatursvigninger som gjør at en føles som en har feber, og fryktsenteret blir ofte overaktivt
Sist endret av Hans Høyhet; 21. september 2021 kl. 02:21.