View Single Post
Har eksperimentert litt med ketamin. Når jeg har gjort det alene så har det vært et par ganger hvor jeg sniffer en del, blir helt mongo og så skjønner jeg ikke lenger at jeg nok burde sniffe litt til for å få ønsket opplevelse.

Ønsket opplevelse for meg er k-hole, men det lengste jeg kommer er at synet mitt blir som om jeg er ekstremt drita (hakkete snurring av rommet, umulig å fokusere på noe med åpne øyne), at jeg blir skikkelig forvirra og glemmer tankerekker og hva jeg egt holder på
med.

Det mest interessante jeg har opplevd når jeg har fått i meg nesten nok er at det kjennes ut som tyngdekraften bøyer seg og er i bevegelse. Det kan også være følelsen av at du sitter på et tog eller at kroppen din strekker seg lenger og lenger. Eller at man synker ned i senga eller svever oppover. Ser for meg at dette er starten av k hole opplevelsen, men for meg har dette liksom vært hele peaken som
varer i noen minutter før jeg går tilbake til å føle drita og forvirra en stund før jeg kommer tilbake til
meg selv.

Ikke forvent alt for mye og hvis du vil hole så må du sniffe noen ganske heftige linere husk å teste keten da før du trøkker 0.2g i nesa haha