View Single Post
Undertegnede har kun erfaring med syre og cannabis (ikke kombo), og da to tripper på rundt 125 mic, og en på rundt 250. Cannabis har jeg prøvd rundt 5 ganger, de siste var med olje som var litt som en minitripp. Ser for meg 200 mg ket som en start. Settingen er en sokkelleilighet og jeg blir alene.

Tenker nummerering av spørsmål er ryddigst:

1. LSD og ketamin skal være meget ulikt, det de har til felles er vel bare at de induserer tunge endringer i bevvisthet/oppfatning av verden ?

2. Hvor mye tid bør man sette av ? En forskjell på syre og Ket er at du ikke trenger planlegge trippen noe særlig ? Hvor lenge kan man egentlig si at selve turen varer ? Blir ikke klokere av å lese guider.

3. Liker å ha mat i kroppen generellt, man skal jeg helst "sulte meg" timene før ?

4. Så for meg å ta turen litt etter midnatt/tidlig på natten. Går man glipp av noe hva gjelder landskap utendørs ol. ?

5. Forventede synseffekter på dosen jeg ser for meg ? Kan man se objekter som ikke er der ?

6. Er ut-av-kroppen-opplevelse sannsynlig på denne dosering ? Er skeptisk til å få det nå.

7. Er det kjekt å onanere på denne substans ? Fikk ikke utbytte av det på syre, men var veldig bra på cannabis.

8. Ser alkohol som kombo kan være farlig. Men innenfor hvilket tidsrom må man avstå totalt ?

På forhånd takk for svar.