View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Du misforstår. Greer er en offentlig person. Hundretusener, for ikke å si millioner, vet hvem han er. Senatorer og kongressmedlemmer vet hvem han er. Blir han drept (eller dør plutselig av noe som tilsynelatende er et hjerteinfarkt), kan det se suspekt ut.
Vis hele sitatet...
Ok. For å sei det på ein annan måte - kvifor levde han lenge nok til å verte kjent? Og kvifor skulle det vere meir suspekt om han får infarkt enn mange andre?

Og kvifor lever du? Du er jo ikkje kjent, og ingen vil reagere på at du kreperer. Og kvifor - om coverup er så massiv som du vil ha det til - er det ingen som går til pressa? Watergate, Snowden, Contras-affæren. Er det konspirasjoner på gang så kjem dei ut, og ein så massiv coverup som du snakker om her må involvere hundretusener av personer. Så kvifor går ingen til media?

Og om aliens ynskjer kontakt, kvifor aksepterer dei då graden av knebling dei vert utsett for?
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Jeg vet at ingen her blir overbevist av vitnesbyrd fra forsvarsministre, astronauter eller generaler, så jeg skal ikke henvise mer til slike anekdoter. Den som eventuelt måtte være interessert i emnet, klarer sikkert å google litt selv. Jeg har oppgitt nok navn, linker og informasjon til at det er mulig å finne frem.
Vis hele sitatet...
Poenget er at det finst alltid lunatics, uansett kor høgt på strå eller kva yrkesgruppe det er snakk om...