Tråd: Vaksinepress?
View Single Post
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Min kritiske tankegang var at de som forsker på dette, vet mye mer om det enn det jeg gjør.

Så jeg tok mine 3 doser. Hele familien hadde covid omtrent samtidig, rett etter at jeg fikk min andre dose.
De var dævvsjuke og jeg passa på dem, så var det mye nærkontant.
Jeg merket absolutt ingenting.
Tilfeldig? Naturlig sterkt immunforsvar? Kanskje. Hvem vet.

Jeg har forståelse for de som ikke vil ta en vaksine når det er så "eksperimentelt" og jeg skjønner at folk ikke vil dytte det på ungene sine, da de sjeldent blir særlig sjuke.

Det jeg ikke har forståelse er rusmisbrukere som dytter omtrent alt de kommer over inn i kroppen, som på liv og død ikke vil ta en vaksine da det er så "farlig".
Og de kjenner jeg en god del av.
Vis hele sitatet...

Forsket på det? Hvordan skal de ha rukket det? Tok hva da? 9 mnd fra utbruddet til vaksina var så og si ferdig TESTET.

Og hvordan i all verden kan du påstå at rusbrukere tar alt som er i kroppen? Vaksina er nærest beslektet med research chemical enn heroin. Det fins medisin mot heroin overdose men ingen mot vaksina. Jeg vet ikke jeg, regnestykket ditt går ikke opp.

De aller aller fleste holder seg unna RC for de vet at det er så mye forandringer på molekyl og null testing. Akkurat på lik linje som vaksinene. En som faktisk også ble trukket fra programmet her i Norge og andre steder.

Ikke bland de som sitter på gata og på internett.