Tråd: Vaksinepress?
View Single Post
Nå skal jeg innrømme noe på nett for første gang, jeg måtte få sjefen min til å tro jeg hadde tatt den for å beholde jobben. Endte opp med «å ta to doser aldri hørt noe om en 3 dose»

Så var jeg inne hos fastlegen for noe småtteri å spurte om en antistoff test …

Kunne ikke påvises…


Aldri spritet jeg hender på butikken, ikke hadde jeg på munnbind heller. Kollektivt reiste jeg også hver dag.

Jeg holdt avstanden (savner egentlig den isolasjonen, corona passet meg perfekt!)

Og jeg mener fremdeles det samme som den gangen, vaksina vil ikke begrense smitte. Husker veldig godt jeg fulgte med på smittetallene og når norge rundet 70-75% med 2 og 3 doser så skøyt smitten i været… ja mange satt nok for stor tillit til at vaksinen skulle stoppe alt. Men jeg tror også det er en annen grunn som virker mye mer logisk som verken vaksine forsvarere eller vaksine motstandere ikke har nevnt så hyppig


En som er vaksinert skulle jo ikke merke symptomer men kunne smitte like herlig, mens en uvaksinert burde jo da kjent symptomer noe tidligere for å holde seg hjemme… DET skulle vært taktikken hele tia. Forstår 99% av befolkningen ikke er som meg og de to årene fra 2020-2022 var de beste årene av livet mitt for ENDELIG hadde jeg en god grunn til å si, nei det vil jeg ikke være med på

Produsentene og usa’s lobbyvirksomhet har jo tjent seg SØKKRIKE på vaksinene. Og jeg sitter enda å lurer på om dette var noe som ligner mer et bioangrep enn et utbrudd i naturlig størrelses orden.

Hvor mange mener de var smittet på ground zero? 12 eller 14 kinesere som har stoppet en hel verden med typ 10 mrd mennesker i 2 år, noe som økonomien vår nå får kjenne seriøse bivirkninger av.

Selvfølgelig er den svinhøye inflasjonen en sammenheng med 0 styringsrente og rekordmange boliglån i perioden.

Men kan noen forklare meg en ting? Det har blitt nevnt fra flere vinkler og historien er tilsynelatende som følgende.

Instituttet som dette oppsto på, ble opprettet 6 mnd før november 2019 og hadde navnet Covid på laben? Har ikke finni NOEN kilder på dette, men kan finne flere kilder fra flere professorer at de selv på egenhånd klare å lage det samme på 2-4 mnd