View Single Post
Sitat av entropi Vis innlegg
Jeg tror det hjelper hvis du er en søt, engelsk dame på 75 år. Ser for meg at det hadde ringt noen alarmklokker hvis en jugoslavisk mafiaboss hadde stått med rutete forkle og ovnsvotter på mens liket lå i stua.
Vis hele sitatet...
HAHAHAHA! DØR!

Men seriøst :P Ta liar's dice som et eksempelt, når vi har spillt i parken med freakgutta og motstanderen har 1 terning igjen og ser meg i øyne:
"jeg har rullet 4"
Så har jeg blitt greit flink til å lese bullshit. Og dette er noe så enkelt som et terningspill, og er kun fordi jeg har spilt det drittspillet der nok ganger :P tenk deg 40 år som snut med folk som sverger dyrt og helligt at de ikke har banka kona. Du blir flink til å lese folk.

De har verdensmestere i stein, saks, og papir. SÅ flinke er mennesker å lese andre mennesker.

Jeg er i prinsippet imot mord og dødstraff (må bare understreke det :P), men det er ofte viktig i utviklingen av et samfunn at det er et viss prosent uoppklarte kriminalsaker (What makes a breach of law an act of civil disobedience? When is civil disobedience morally justified?). Så la oss heller si at du er homofil på 50-tallet.
  1. ikke bli tatt på fersken.
  2. ikke etterlatt deg noe
  3. ikke bli avhørt av politi.
  4. ikke fortell det til noen, folk plapprer

Så slenger vi med Necro - Dead Body Disposal.
Sist endret av Marori; 10. juli 2016 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.