View Single Post
Om du har sluttet med alt annet utenom det du får foreskrevet av legen kan vel ikke legen ta lappen din? Om du fOr eksempel snakker om at dette er tilbake i tid, at du har sluttet for over en måned siden. Det vises nok ikke annet enn sobril i en urinprøve.
Si at du har jobbet deg ut av det på egenhånd , det står det virkelig respekt av og det burde psykiateren forstå. Og si at du trenger hjelp til å ikke falle utpå igjen og med abstinenser. Kjørte du bil da du brukte alt dette? Syns bare det hørtes rart ut om noen skal straffe deg med å ta lappen fra deg når du har jobba deg ut av misbruket selv.

Eg var avhengig av rivotril før. Sa ifra til lege. Fikk 10 vival om dagen å trappe ned på, gikk ned 1 valium i uka. Gikk helt greit. Måtte ha rene prøver uten benzo 6 mnd før de ga meg lappen tilbake. Men alle er ikke like strenge. Har fortalt helsepersonell før at eg rusa meg uten at det skjedde noe med lappen. Men vet også at disse tingene har blitt svært mye strengere de siste årene.

Masse lykke til, gjerne si ifra til oss hva du ender opp med å gjøre eg stemmmer for å være ærlig. Da kan kan du få så mye nyttig hjelp