View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Bearass Vis innlegg
Ser at poenget fløy skyhøyt over hodet på deg. Når det gjelder politikken til Listhaug, som det ser ut som du angriper - så er det langt flere enn 55% som står bak den. Hele stortinget, med unntak av muligens SV, samt det store overveldende flertallet av nordmenn ønsker en streng innvandringspolitikk.

Man kan selvsagt mene at dette er en skokk med egoistiske jævler. Samtidig er det ganske naivt å tro at åpne grenser er en fryd, som vil føre til fred, harmoni og good living - når størstedelen av befolkningen er imot en slik utvikling kan du banne på at det ikke blir sånn. Det er som å gå å håpe på utvikling av landet i høyreekstrem retning.

Ellers heier jeg på en viktig innvandringsdebatt uten såre følelser og føleri. Det virker til at denne tråden ikke er plassen for dette.
Vis hele sitatet...
Jeg kan bare sitere mitt forrige svar under denne igjen. Det er DU som ikke skjønner. Akkurat som du sier, det er en skokk med egoistiske jævler. Det er den ENESTE grunnen til at vi ikke hjelper flere.

Du tror også på dommedag. Gud bedre, 3000 er antallet vi har sluppet inn. Jeg er for åpne grenser, men skjønner jo at folk er redde for at vi kan ende opp som andre mindre heldige nasjoner som har smeltedigler av kultur, ghettoer og andre skumle ting som kommer med globalisering.

Så nå må man jo kjempe for at det i det minste slippes inn flere. Så slipper vi å sitte på pengebingen vår og ha den strengeste innvandringspolitikken i vesten.
Flaut å dra ut i verden og si at du er fra Norge. Jo, de rikeste som deler minst på egen jord.