View Single Post
Gladgutt
Trådstarter
254
(til deg/dere som ventet i spenning på en oppdatering, beklager, men glemte hele tråden litt i grunn)

Jaaa, pga budsjettet jeg hadde ble det til at jeg handla meg en femmer og blei med familien på en fjellhytte i Gudbransdalen i stedet. Ble jo koselig det og, og det ble til og med litt Cannabis!

Nå har jeg imidlertid satt av litt mer penger, så nå blir det tur til et cannabisvennlig land
Tenker å bruke 2-3 tusen ish på fly og hostel, og 2-3 på opphold, så blir litt fetere en sist budsjett. Er klar over at 2-3 tusen i opphold ikke vil gi meg en luksusopplevelse, men ettersom jeg tenker å bli en weekend (4 dager) burde vel 750kr dagen holde med et nøkternt forbruk.

Tanken er å reise i mars ish og for enkelhetens skyld har jeg sett for meg Nederland som destinasjon. Ikke fordi det er det billigste landet å feriere i, men fordi framgangsmåten for å skaffe Cannabis virker en del enklere der en land som f.eks. Spania eller Tjekkia.

Det jeg lurer på, er om Amsterdam er veien å gå for en ordentlig "coffeeshop" opplevelse. Ser for meg å tilbringe late dager i en varm og hyggelig coffeshop med hyggelige mennesker, god cannabis og kaffe.
Har lest flere her si at Amster ikke lenger har den standarden det pleide å ha, både mtp. Cannabisen og menneskene, så derfor mitt spørsmål.

Takker for svar og dersom noen her har flere tips til en cannabisreisende så tar jeg i mot med åpne armer
Sist endret av Person_navn; 21. januar 2016 kl. 23:04. Grunn: finpuss