View Single Post
Personlig liker jeg å teste varene jeg kjøper først. Og selvfølgelig en liten allergitest om det skulle være nødvendig. Kvelden på torsdag ble meget ulik det jeg selv forventet. Hadde kjøpt meg krystallklare biter, og dere vet, alle sier "beste i byen", "kommer ikke til å angre" og alt dette. Testet derfor 60mg i nesen, og bare la meg ned uten forventning av det ene eller andre slaget. Skulle passe på en kar på sopp så tok det rolig. Trodde jeg. Plutselig lå jeg og vred meg i sofaen med den deiligste følelsen i kroppen. Alt var så fantastisk å ta på, and so on. Hadde ei heller balanse til ikke å se ut som en drita idiot. Aldri tatt noe over hundre mg uten å bli fornøyd nok men dette var jo bare drøyt. Øynene mine gikk i kryss så det var vanskelig å lese tekst, spesielt. Kjeven strammer seg bittelitt enda, og munnen er like sår som ei stakkar jente etter en runde med sex på speed. Dog, jeg har en lang stripe med typ brannmerke på beinet. Aner virkelig ikke hva som har skjedd her.
Skal nevnes at jeg fikk meg et sjokk da vi var ute i skogen, og jeg fikk vite at kompisen min tok 5 gram sopp, og ikke 2, noe som jeg opprinnelig trodde. Da skjønte jeg hvorfor han så romvesner på fingrene sine, og trær som strakte seg etter ham. Gikk forøvrig helt fantastisk med ham.

MEN. Et annet spørsmål som jeg håper noen her kanskje har erfaring med. Det var altså to av oss som begge testet 60mg av krystallene i nesa. Han veier rundt 63-64kg, 176 cm eller noe slikt. Nå er den ene pupillen hans normal men den andre er mistenkelig stor, og mye større enn den andre. Litt forklaringsproblemer hvis man skal se folk inn i øynene. Går slikt for over? Har vært slik etter den lille runden vår. Ser ganske sykt ut, egentlig.