View Single Post
Trådstarter
22
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Hvis du leser hele innlegget mitt så ser du at det i aller høyeste grad fokuserer på problemstillingen, nærmere bestemt hvorfor den eneste kilden du har vist til ikke taller for det synet du fremmer.

Sockpupping er når en person benytter flere brukere i samme tråd for å skape inntrykk av at en diskusjon foregår. Jeg synes det var påfallende at Mr Trampnoise og du var så veldig enige, og at dere støttet opp om akkurat samme punkter. Dessuten skrev dere veldig likt. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg kan bevise, så vi får la det være emd det.

Jeg registrer forøvrig at du fortsatt ikke har kommet med noen kilder utover den jeg allerede har diskutert. Jeg vil veldig gjerne se hvis du har noe å vise til som skulle støtte opp under påstanden om at Norge har et korrupsjonsproblem.

Nå legger jeg meg, så får eventuelt fortsette dette i morgen. God natt!
Vis hele sitatet...
Kan se at innlegget ble litt uklart på enkelte punkter. For å spesifisere litt, har jeg lest om det. I bøkene jeg har lest har det handlet mye om hva drivkraften i mennesket er, eskalasjonen gjennom et århundre, korrupsjon i politikken osv. Det har ikke stått noe særlig om Norge i den sammenhengen.

Hovedsaklig så har det vært personlige erfaringer, i artikler og på nett jeg har min kunnskap fra, uten at jeg skal påstå å være en professor innen temaet. Derfor er det interessant å lese om deres erfaringer og hva dere mener om det. Og nei, jeg og Mr Trampnoise er ikke samme person selv om vi deler samme oppfatning av problemet. Om du skulle tro det får være opptil deg men det stemmer altså ikke.

Mvh