Tråd: Det er lett!
View Single Post
Så lett er det ikke nødvendigvis. Det er mye som spiller inn og ingen kan bare slutte med det før de er helt klar for det innerst inne uansett.. jeg "skulle slutte" og bli nykter mange mange ganger. Gjelder stort sett alle jeg kjenner som skulle slutte eller har slutta også..

For meg kom vendepunktet da jeg virkelig nådde bunn. Etter en rekke overdoser det jeg såvidt berga, der jeg stod med en 9mm rettet mot panna på min egen mor som trygla og skreik. Gikk det opp for meg at jeg virkelig var nådd bunnen og ikke kunne fortsette dette livet med rusen som min beste venn og verste fiende..

Da gikk jeg cold Turky, var syk som satan og hadde låst meg inne til jeg gradvis ble mer og mer oppegående og til slutt fysisk frisk. Sliter enda en del med hodet og har fortsatt perioder jeg har sykt lyst på en smell..

Vært inn og ut av avrusninger men det er ingenting som hjelper deg rusfri om du ikke virkelig er ferdig med det.
Det er ikke så enkelt som og bare slutte så er du ferdig med det om du innerst inne ikke vil.
Sist endret av freakypedro; 27. april 2020 kl. 22:29.