Tråd: Det er lett!
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En ting jeg har lyst til å nevne, ikke frekt ment; Om du får litt svette og diverse symptomer ved å slutte å røyke hasj: Er det en grunn til å begynne igjen da? Kan du ikke bare fortsette å la være, til symptomene går over? Det er ikke så vanskelig.
Vis hele sitatet...

Ikke frekt mottatt heller. Jeg liker at Sativa gjør ekstroverten i meg om til introvert, jeg får også mye mer lyst til å prate med folk. Jeg driver for meg selv og har ekstremt tankekjør til tider på kvelden om lønninger etc etc etc. Så for meg blir det sånn at jeg kan sovne inn.

Om jeg får min "daglige" så har jeg absolutt null symtomer i det hele tatt dog savner jeg mine knusktørre hender.

Det er ikke vanskelig nei, men ser virkelig ikke noe poeng i å slutte, våkner opp lys våken, frisk og pigg, drar på jobb og alt det der. kommer hjem tar meg en blås, vasker kåken med musikk på øret.
På kvelden sovner jeg 23/00 og våkner klokken 8. Hadde jeg ikke hatt min Cannabis ville jeg sovnet i 3 tiden etter mange timer med tanke kjør på hvordan jeg skal få betalt lånet på huset, lånet til mine foreldre, lønn etc etc..

Jeg røyker kun for ett avbrekk i hverdagen ikke for å glemme eller komme meg i gjennom hverdagen.