Tråd: Det er lett!
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det som hjelper, i det siste innlegget ditt er at du sier "For meg" og "jeg var".

Altså, at du sier at dette er sånn det er for deg, ikke sånn det er for alle. Det første innlegget ditt bærer preg av å skjære alle over en kam, noe som stort sett fungerer dårlig.

Og du gir igjen inntrykk av at du har en svært lite avhengighetsdannende personlighet. Det er veldig vanlig å bruke sigaretter som en støtte for psykiske problemer, selv om dette gjerne er ubevisst og det er veldig mange som sliter noe ekstremt med å slutte.

For meg er abstinenser etter cannabis og nikotin ganske voldelige. Har ikke prøvd å slutte med nikotin på veldig mange år, men uten cannabis; konstant svetting, spesielt føtter og hender, i flere uker som fører til atopisk eksem hvor jeg får blemmer på fingre og tær som svir og klør, ender opp med at huden på fingertuppene byttes ut. Kraftig ubehag i kroppen, stor angstklump i brystet, ekstrem rastløshet kombinert med en komplett inhabilitet til å gjøre noe som helst, følelsen av å ville rope høyt bare for å lette på trykket, et generelt hat ovenfor livet +++ Dette varer i to måneder og mer. Jeg er ganske sikker på at hvis jeg hadde prøvd noe hardere, som kokain eller heroin, ville jeg vært avhengig til det tok livet av meg.

Jeg er virkelig glad på dine vegne, og anser deg som veldig heldig i det genetiske lotteriet. Bare husk at de fleste ikke er det.